tisdag 11 mars 2014

Ny på jobbet!

Tack för världens roligaste jobb!

Som verksamhetsledare för biblioteket i Jakobsberg deltar jag i utveckling av Järfällas infrastruktur för kultur och kunskap tillsammans med ett fantastiskt gäng kompetenta och engagerade medarbetare.

I mitt arbete har jag möjlighet att kombinera mitt intresse för ledarskap, kommunikation och samarbete, med passionen för ordkonst, berättande och språket som väg till att växa som människa.

Lust att lära och uppleva följer mig både på jobbet och privat: som förälder, som odlare, dansare, och läsare.

För mig är biblioteket en plats för möten mellan människor och idéer och en plats för tillfälligheter som öppnar dörrar som man inte visste fanns!

Min bästa bok? Sjömannen från Gibraltar av Marguerite Duras.

Vi ses på biblioteket!

/Kari Wessely

Inga kommentarer: