tisdag 5 februari 2013

Författarbesök: Simona Ahrnstedt

Foto: Elisabeth Ohlson Wallin

Hej bloggläsare!

Mitt namn är Simona Ahrnstedt och jag kommer till bibblan i Jakobsbergs C den 12:e februari 2013 18.30 för att prata lite. Jag är järfällabo, leg. psykolog och författare.
Under mitt besök kommer jag att prata om mitt författarskap och mina tre historiska kärleksromaner. 2010 kom min debutroman Överenskommelser ut. 2012 kom den fristående uppföljaren Betvingade ut och i juni 2013 kommer min tredje roman, De Skandalösa, ut. Böckerna är en trilogi, men varje del är egentligen helt fristående.

Jag är Sveriges första romanceförfattare och mitt besök på bibblan kommer att handla om den genre jag skriver i (romance – världens största litterära genre), om hur jag arbetar som författare och lite om innehållet i  mina böcker.

Varmt välkomna!
www.simonaahrnstedt.se

Inga kommentarer: