tisdag 28 juni 2011

Annas sommartips!



Just nu läser jag: Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Det är en bok alla verkar rekommendera och den bästa roman jag läst på länge!




I sommar läser jag: Förhoppningsvis Cirkeln då jag är lite nyfiken på denna omtalade bok. Sedan läser jag böcker som jag en gång köpt men ännu inte läst.



Senast utlästa bok: en fantastisk bok som passar mig lika bra som en 12-åring, nämligen Little darlings. En bok av Jacqueline Wilson som fått en, i hennes fall, ovanligt lockande framsida!


I filmväg ser jag: Kanske en somrig film som Stockholm Boogie eller Änglagård. Men det jag ser fram emot är naturligtvis den sista filmen om Harry Potter!


På scenen ser jag: Bl.a. Alice Cooper på Gröna Lund!

Senast såg jag: Flogging Molly på Grönan.


Inga kommentarer: