tisdag 30 juni 2009

PHU! Det är varmt och fullt-upp!

Alla som inte har besökt Jakobsbergs bibliotek ännu måste givetvis göra det. På momangen! En robot har installerats och nya diskar och ny musikavdelning och nya rutiner och nytt varmt fint härligt mycket!! Jag är helt slut efter dagens vedermödor och har ont i fötterna efter att haft på mig ett par icke-ultimata skor för denna dag när det blev så mycket spring. Men en sak som händer när man flyttar - man söker igenom garderober! Inte kunde väl jag motstå ett par svarta klackisar när man väl hittar dem. Så nu = fotvärk. Men jag har en finfin bibliotekströja! Motivet är designat av Konstfacks-eleven Anna Nordström. Hennes ritblogg kan du hitta här. Hon har även en utställning på Regeringsgatan 19, gå gärna och titta!

1 kommentar:

Sofia sa...

bild på tröjan? jag blir nyfiken.