onsdag 30 juni 2010

Karins sommartips


Karin Melins sommartips!

Just nu läser jag: De ensamma av Håkan Nesser.
Ser fram emot att läsa i sommar: Det senaste av John Ajvide Lindqvist och Björn Ranelid och fortsättningen på Tre-serien av Kjetil Johnsen.
I sommar lyssnar jag på: Where The Light Is; John Mayer Live In Los Angeles.
Ett barndomssommarläsminne: Kulla Gulla-serien av Martha Sandwall-Bergström.
Min favoritsommarläsplats: I hängmattan på Vindö.
En bra film med sommarkänsla: Vi hade iallafall tur med vädret.
Senaste bokköp: The Host av Stephenie Meyer.
Senaste bibblolånen: Den tatuerade fjärilen av Philip Pullman.
Senaste utlästa boken: Den farliga kyssen av Kjetil Johnsen.
Så sorterar jag min bokhylla: Inte alls.
En bok som jag minns att jag läste när jag var liten: Första sommaren med Twiggy av Gunilla Wolde.

Inga kommentarer: