onsdag 10 april 2013

Författarbesök: Ulrika Hoffer



Idag är det en knapp vecka kvar tills mitt författarbesök på Jakobsbergs bibliotek! Dagen till ära är jag hemma med en krasslig son – och jag som har skrivit Råsmart familj, en bok som handlar om hur man får en friskare familj…!

Under min föreläsning kommer jag att prata om just detta, hur man kan äta bra kost som ger mer energi, jämnare humör och bättre förutsättningar att hålla sig frisk – men hur vi ändå får acceptera att allt från snuvor till brakinfluensor är något som faktisk hör ett friskt liv till! Att en magsjuka faktiskt inte betyder att man har klent immunförsvar – utan att man har ett immunförsvar som fungerar!

Kanske är du en av alla oss som verkligen misströstat denna bacillvinter och ser fram emot en vår med nya vanor, ny energi och mer motivation att göra sunda val?

På tisdag 16 april kl 18.30 delar jag med mig av mina allra bästa tips och tricks för ett lätt och lustfyllt förhållande till sund livsstil. Dessutom kommer jag att ta med mig lite sunda snacks ur min bok för provsmakning!

Nu ska jag återgå till tecknad film med ungarna! Jag hoppas att vi ses!

Mvh
Ulrika Hoffer



Inga kommentarer: