tisdag 8 september 2009

Bara en sak i huvudet














Nä, jag kan faktiskt inte tänka på något annat.

Det står en full kasse med tv-spel på mitt rum. Och releasefesten för tv-spelen börjar närma sig! Du som är ungdom (ca 13 - 25 år), anmäl dig genom att maila namn, ålder, telefonnummer och e-post (eller adress) till mig; sara.lind@folkbibliotek.jarfalla.se. Tv-spelskvällen går av stapeln torsdag 1 oktober kl.18.30. Orvar Säfström kommer! Man kommer kunna spela spelen på storbildsskärm! Garanterat roligt!

Alla är välkomna till Orvars föresläsning kl 18.30, men sen är det UNGDOMARNAS kväll! Vi spelar hela kvällen.

Jag har glatt lovat att vara testpilot för spelen. Så nu gräver jag ner min läxor längst ner i väskan, och lägger spelen på toppen. Jag kommer inte vara kontaktbar ikväll.

Wii!

Inga kommentarer: