måndag 19 juli 2010

Camillas sommartips



Just nu läser jag:
Rov en deckare av S.J. Bolton.

Ser fram emot att läsa i sommar:
Campingmysteriet av Martin Widmark tillsammans med min son.

I sommar lyssnar jag på:
Dixie Chicks och Jessica Andrews.

Ett barndomssommarläsminne:
Pommac med 2-3 sugrör.

Min favoritsommarläsplats:
Min trädgård.

Favoritspel:
Wii Sports Resort.



En bra film med sommarkänsla:
Smala Sussie, en svensk komedi.

Senaste bokköp:
Smulpajer av Elisabeth Johansson.

Favorittidskrift:
Lantliv.

Så sorterar jag min bokhylla:
Inte alls.

En bok som jag minns att jag läste när jag var liten:
Delfinön av Arthur C. Clarke.

/Camilla Eliasson

1 kommentar:

Annika sa...

Ska bli spännande att läsa vad du tycker om "Rov". Jag var inte odelat positiv när jag läste den för ett bra tag sedan. Jag tycker dock alltid att det är intressant när åsikterna om samma bok går isär. Fast vem vet, vi kanske är överens...