måndag 5 juli 2010

Ingrids sommartips


Ingrid Söderströms sommartips!

Just nu läser jag:
Fruset ögonblick av Camilla Ceder.

Ser fram emot att läsa i sommar:
Håpas du trifs bra i fengelset av Susanna Alakoski.

I sommar lyssnar jag på:
Leonard Cohen.
Blodläge av Johan Theorin.

Min favoritsommarläsplats:
Bekväm stol i skuggan.

En bra film:
Milk.



Senaste bokköp:
Bäbis arg av Ann Forslind.

Senaste bibblolånen:
Nära hem av Alice Munro.
Mörkrets alla färger av Peter Robinson.
Tusen år har jag funnits här av Mariolina Venezia.
Ingenting har hänt av Stefan Sundström.
Inspirerande betong av Malena Skote.



Senaste utlästa boken:
Alfahannen av Katarina Wennstam.

Så sorterar jag min bokhylla:
Alldeles för dåligt, skall ta tag i det i höst...

En bok som jag minns att jag läste när jag var liten:
Vi på Saltkråkan av Astrid Lindgren.

Inga kommentarer: