torsdag 1 oktober 2009

Ilfart


Jag drar iväg ett blogginlägg i ilfart. Nu är det nämligen dags! Tv-spel lanseras på Jakobsbergs bibliotek, en mycket efterlängtad företeelse för undertecknad! Men just nu är jag mest nervös, räcker fikat? funkar projektorerna? ska jag presentera Orvar och vad ska jag säga? ska jag ens våga prata i mikrofon? ska jag sjunga falskt till tonerna av någon härlig dänga på guitar hero? hur många kontroller har jag egentligen till Xbox? tänk om högtalarna inte fungerar? hur inviger jag den oinvigde? hur många tjejer respektive killar kommer?


Ett djupt andetag nu. Men sen kör vi!


Välkommen!!!


Tv-spelsreleasefesten går av stapeln idag, torsdag 1 oktober kl.18.30. ORVAR SÄFSTRÖM inviger och inspirerar!


4 kommentarer:

CrimsonAnna sa...

Hej Sara-ville bara tacka för en inspirerande föreläsning igår. Det var kul-bra jobbat:)

Sarah U sa...

Bra jobbat Sara. Oscar var oerhört nöjd med föreläsningen, inte minst sen han fick Orvars autograf. Provspelade gjorde somliga redan innan frukost!

Sara sa...

Tack så mycket! Jag tycker också det var kul! Och att äntligen ha någon man kan diskutera Final Fantasy med - kul att Oscar också gillar de spelen! Men jag rekommenderar absolut IX:an och XII:an också. Och jag älskade XIII:an också i och för sig. Jag håller på med XII:an nu!!

Sara sa...

Oj blev fel siffror där! Jag menar givetvis VII och VIII .... Längtar till nummer 13!! (Borde sluta med de romerska siffrorna, jag blir bara förvirrad.)